vineri, 4 ianuarie 2013

Pedalam cu soarele in spate.


Si adierea rasaritului se plimba pe pleoapele mele fericite, pe buzele mele proaspat sarutate. Cat calm se poate ascunde intr-un camp, cata lumina incape pe cer!

Parul tau blond straluceste asemeni unei zambet sincer, iar eu imi pierd privirea pe buzele tale atat de cunoscute mie.


Soseaua larga ne permite sa ne intrecem, sa punem la treaba caii de metal ruginit si sa lasam vantul sa ne gadile gambele.

Se spune ca inima ne va fii mereu acasa, atunci lasa-ma sa ma mut in tine si sa plutesc asemeni unei lebede pe sufletul tau. Sau mai bine lasa-ma sa inot in el asemeni unui banc de pesti colorati. Lasa-ma sa-l umplu si sa-ti devorez tainele. Tu , mie, nu trebuie sa-mi ceri voie. Tu esti deja acolo.

"Fusta poate sa fluture cat va vrea, caci nimic nu este mai linistitor ca unduirea ta. Esti asemeni unui spic de grau, care se lasa purtat pe bratele Vantului." Cu asemenea fraze mi-ai furat zambetul.

Stand pe marginea lacului, m-ai tras in apa calma si mi-ai declarat iubire vesnica. In mijlocul stralucirii mi-ai cuprins capul in palmele-ti calde si mi-ai sarutat buzele patimase. Cu astfel de gesturi mi-ai furat si inima.

Daca tu ai fi pacatul, nu m-as ascunde niciodata. Daca mi-ai cere viata, ti-as intinde-o impachetata intr-un servet brodat cu incredere si presarat cu suflet.

Te plimbi prin toate cele 4 camere si le decorezi cu dragoste. Pe coastele mele stau agatate tablouri de iubire, iar pe gene port taina noptilor petrecute cu tine.

Cand ma iubesti, sunt bogata. Cat timp ma iubesti, voi stii ca visez. Te rog , nu ma trezi.

2 comentarii: