duminică, 20 ianuarie 2013

Paharul e iar gol.




Pun mana pe sticla de whiskey si-l umplu pana la refuz. Nu e ca si cum nu stiu cum se toarna whiskey-ul, doar pentru tine am cumparat sticla asta fandosita, dar eu vreau doar sa beau. Tot pentru tine erau si trabucurile si parul tot pentru tine mi l-am lasat liber, valvoi. Spuneai ca asa, strans in coc, ma face sa par intepata si nici costumul nu ma ajuta prea mult.



Am auzit ca lumea bea ca sa uite, sa-si inece amarul, dar cum se face ca eu inca imi amintesc tot? Sunt la al patrulea pahar si nu mai pot sta dreapta, dar tu inca n-ai disparut. Nici sticlele de vin de ieri, rasfirate pe balcon, nu vor sa dispara. Am sa le arunc eu, cand am sa termin sticla asta si cele doua de vodka, ascunse undeva intr-un dulap.

Uita-te la rimelul meu cum mi se scurge pe obraji. Uita-te la fata mea distrusa. Uita-te la mainile mele taiate. Mi-ai promis lumea. Mi-ai promis viata, lumina. Stiam foarte bine ca nu pot sa-i cer eternitatea unui muritor, dar tu m-ai asigurat ca o pot avea.

Eram in masina ta, in dreapta. Eram doar noi doi si evadam din nebunia orasului, din amintiri. Jumatate de ora mai tarziu, eram deja suficient de departe cat sa vedem stelele. Ne-am intins pe pamantul gol si am recunoscut ca sunt...ca eram fericita. "E numai inceputul", mi-ai promis tu.

Am fost niste copii intr-ale iubirii. N-am cum sa nu rad acum, cand ma gandesc la primele noastre nopti, la stangacia mea. Mereu ne-am armonizat, ne-am completat asemenea unui puzzle. Unde aveam eu lacune, aveai tu exces. Capul tau pe pieptul meu se odihnea atat de des. Pielea mea calda te astepta mereu, iar de cand nu esti, ma doare.

Tu m-ai invatat ce inseamna iubirea. Tu ai fost iubirea mea, tot ceea ce am avut mai bun am contopit cu fiinta ta. Pentru mine, tu erai libertate. Cand vantul ne impingea pe amandoi spre soare, cand noptile ne chemau pe amandoi pe strazi, tot ceea ce aveam erai tu. Credeam in tine si in nimeni altcineva. Stiam sa-ti citesc ochii cum tu stiai sa-mi citesti buzele si tot ceea ce imi spuneai ramanea adanc intiparit pe suflet.


Te-am invatat sa iubesti. Tu ai reusit sa-mi spulberi inima, speranta, viata. Ai reusit sa ma spulberi pe mine, dar asta nu se va mai repeta... Nu voi permite eu....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu