miercuri, 23 ianuarie 2013

De ce ti-e frica de mine?

L-am intrebat asta cu ochii increzatori si un zambet calm. N-am vrut niciodata sa-l acuz, ci doar sa-l fac sa inteleaga ceea ce eu am priceput din prima clipa.



"De ce ti-e frica de mine? Te cunosc. Mai bine spus, te citesc cum citesti o carte scrisa cu litere mari. Ceea ce trebuie tu sa intelegi e ca tie ti-am dat voie. Nu ma intreba de ce, caci nu stiu sa-ti raspund. Ceva in ochii tai mati sclipea pentru mine si spre mine.

 Mi s-a recomandat naftalina...Stii tu, pentru fluturi. Evident, n-am de gand sa-i anihilez. Mie-mi place asa cu ei, bazaindu-ti numele pe note de fiori. Oh, iti par prea dramatica? Stai sa vezi ce gandesc...

Ideea e ca de la primul "Buna!" am simtit ca vreau sa te cunosc. 

Vorbeam cu Noaptea (am auzit ca e cea mai buna sfatuitoare a lumii moderne, o adevarata ghicitoare , un fel de Mama Omida a necredinciosilor) si ii spuneam ca nu stiu cum se face, dar la orice ma gandesc tu esti acolo. Ii ziceam ca sigur e ceva neinregula cu mine, la o adica eu am fost mereu o persoana independenta. Stii ce mi-a raspuns ? Nimic! Si mi-am zis ca si tacerea e un raspuns si ca asa ar trebui sa fac si eu. Si am tacut.


Cu fiecare intersectare de priviri simteam ca mi-e din ce in ce mai greu sa tac. Dar si daca ar fi fost sa-ti spun ceva ce sa-ti spun? Sa-ti spun ca-mi rasare numele tau la fiecare colt de strada? Sa-ti zic ca de fiecare data cand zbarnaie telefonul sper ca esti tu? Si cum sa-ti spun toate astea fara sa ma crezi nebuna?

Si oricum, ochii tai spuneau aceleasi lucruri ca si ai mei. Cine ar fii crezut ca mai era nevoie de cuvinte? Poate ar fii trebuit rostite, pentru ca acum vad ca fugi.  "

"Stii de ce? Simt ca ma indragostesc. " 

Frica n-a adus niciodata, nimanui, nimic bun.

2 comentarii:

  1. A iubi inseamna intotdeauna a suferi si cum multi fug de suferinta, foarte putini stiu sa se daruiasca, sa iubeasca cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere