vineri, 7 septembrie 2012

Fuma tigara dupa tigara.

Statea pe un covor cu decoratii turcesti. Avea foi motolite, scrise pe jumatate, un sfert care cum si un pix cu 50 de bani.



"Iubita mea, imi pare rau ca ...". Nu! Nu e bine. De ce sa-mi cer scuze? Ca o iubesc din tot sufletul?

"Iubita mea, imi e dor de tine si ..." Dar am vazut-o ieri! Nu pot sa-i spun ca mi-e dor de ea, se va speria...

"Iubita mea, nu iti e tie dor de mine cum imi e si mie dor de tine?"  Dar de unde sa stie ea cat imi e mie de dor de ea?

"Iubita mea, timpul nostru a fost prea scurt..." Scurt?! Scurt pe naiba ca au fost doi ani! O sa creada ca vreau sa imbatranesc alaturi de ea si sa ne crestem stranepotii impreuna...si vreau asta, dar ea nu trebuie sa stie ...Daca ii e frica de o asemenea imagine?

"Iubita mea..." Si daca o deranjeaza ca-i spun iubita mea? Eu o iubesc, dar nu mai e a mea... Poate simte ca incerc sa o posed, sa o fac o proprietate si nu e! Ea e un suflet bun si frumos. Si e frumoasa si fizic, ce sa mai...

"Frumoaso..." Pot suna mai mult ca un adolescent stangaci?!

"Ana..." E bine pana aici! E foarte bine! Si acuma ce-i zic? "Ana, te iubesc" NU! Nu asa direct! Daca ea nu -mi zice ca si ea ma iubeste eu pic de prost. O sa rada toti prietenii ei de mine "Uita-te si la asta. I-a spus te iubesc, asa, direct! "

"Ana, trebuie sa ne vedem " Cum adica trebuie? Nu trebuie, dar vreau ..."Ana, vreau sa ne vedem..." Ei si ce daca vreau eu...trebuie sa vrea si ea si avand in vedere ca mi-a spus "Adio!" cred ca n-o sa functioneze...

"Ana, stii ca vine cantaretul ala care-ti place tie?..." Ei si ce daca vine? Doar n-o sa mearga cu mine sa-l asculte...Poate merge in compania oricui, poate sa mearga chiar si singura...Trebuie neaparat sa fiu implicat si eu!

"Ana, imi vreau cartile inapoi". Pot eu sa le vreau daca ea n-are de gand sa mi le returneze...

"Ana, sa-mi dai cartile inapoi" Sunt prea dur! Si cine stie cand se hotaraste ca merit sa le primesc...

"Ana, sa-mi inapoiezi , te rog, cat mai curand, cartile!" Perfect. Am sa-i las biletul sub pres..




6 comentarii:

  1. sad...he should buy some balls

    RăspundețiȘtergere
  2. trist..cum a inceput prima data era perfect..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. De la "Iubita mea, imi pare rau" la "Ana, te rog sa imi inapoiezi cartile" e o cale destul de lunga. Hmm... Trist cum niciodata nu spunem ce simtim/gandim cu adevara, asa-i?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa zic si eu. E pacat ca ne gandim la ce o sa creada restul si nu la ce vrem noi sa spunem/facem.

      Ștergere
    2. http://www.youtube.com/watch?v=mCEqUBhMcy0 ...as vrea sa pot sai spun ceva, e atat de senina, dar mie frica de ridicol mie groaza de penibil...

      Ștergere